απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

3o Γυμνάσιο Αιγίου Ζιάκα Γρηγορία Γ Τάξη

Η περιοχή μου
Μένω στο Συνοικισμό Αιγίου που κατα τη γνώμη μου είναι η πιο ιδανική περιοχή για αυτούς που κατοικούν εδώ αλλά και για όσους επιθυμούν να την επισκεφτούν συνήθως για καλοκαιρινές διακοπές.
Ο Συνοικισμός ειναι κατα κάποιο τρόπο σαν κωμόπολη αφού συνδυάζει την ηρεμία και την ησυχία που κάθε άτομο χρειάζεται με την ύπαρξη αυτοκινητόδρομου και πολυκαταστημάτων που μας υπενθυμίζει ότι δε ζούμε σε χωριό (αφού εκεί συνήθως είναι έρημα).
Όπως ανέφερα προηγουμένος στόν Συνοικισμό υπήρχαν καταστήματα που παρέχουν τα απαραίτητα ύλικά που χρειάζεται κάθε νοικοκυριό. Ακόμα περιλαμβάνει καφενεία στα οποία ηλικιωμένοι συζητούν μεταξύ τους ή παρακολουθούν ποδοσφαιρικούς αγώνες. Για τους νέους το internet cafe είναι ο απόλυτος χώρος διασκέδασης τους. Τέλος τα μικρά παιδιά έχουν την δυνατότητα να παίζουν στις παιδικές χαρές ή στο πάρκο της γειτονιάς τους .
Γενικά ο Συνοικισμός ειναι όμορφη περιοχή αλλά πρέπει να διορθωθούν κάποια πράγματα. Προσωπικά το μόνο που με ενοχλεί είναι η αδιαφορία του δημάρχου για τις παιδικές χαρές. Συγκεκριμένα χρειάζονται ανανέωση και λήψη μέτρων έτσι ώστε να μην παρατηρούνται σκουπίδια στο έδαφος.
Ο Συνοικισμός είναι η καλύτερη περιοχή ολόκληρου του Αιγίου και είμαι ικανοποιημένη που κατοικώ εδώ................................    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου