απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Τελευταία ενότητα: "παρουσιάζω τον εαυτό μου"

Αγαπητοί μαθητές
Αύριο αρχίζει η νέα και ίσως η πιο προκλητική, από άποψη σύνθεσης των ιδεών, θεματική ενότητα.
Αρχίζει η παρουσίαση του εαυτού σας.
Η αυτό-παρουσίαση είναι μία περιοχή που χωράει κάθε πλευρά της ζωής σας.
Ως πλευρά της ζωής σας νοείται ακόμα και
η διαδρομή από το σπίτι στο σχολείο, από το σχολείο στο σπίτιη ώρα του διαλείμματος,
  η σχέση με τους συμμαθητές σας,
η σχέση με τους διδάσκοντες
η σχέση σας με τα μαθήματα
τι αγαπάτετι αντιπαθείτε
ποιος συγγραφέας σας έκανε εντύπωση, 
ποιος ζωγράφος, ποιος γλύπτης σας αρέσει,
σε ποιο πρότυπο προσβλέπετε, 
τι σκέφτεστε για το μέλλον σας.
Με όποιο τομέα κι αν καταπιαστείτε,
όποιο κομμάτι του εαυτού σας
θέλετε να παρουσιάσετε –ή νομίζετε ότι σας εκπροσωπεί πιο καλά-
θα είναι ένα μόνο κομμάτι του.
Φυσικά είστε πολλά πιο πολλά πράγματα, είστε πολύπλευροι, πολυτάλαντοι, και καταπληκτικοί τύποι!!
Ο τρόπος που έχετε για να αυτό-παρουσιαστείτε είναι κατά κύριο λόγο εικαστικός.
 Προσωπογραφία, κομικ, τρίπτυχα ή τριλογίες, με κολλάζ πάνω σε φωτογραφία,
με ζωγραφική πάνω σε φωτογραφία,
με κολλάζ,
με σχέδιο, με χρώμα,
με σοβαρότητα ή με χιούμορ,
με αυστηρότητα, ή με αυτοσαρκασμό,
με επισημότητα ή με το ύφος του v.i.p. (very important person).
Μπορείτε επίσης να αυτό-παρουσιαστείτε με ένα  mind map που είναι ένας συνδυασμός λέξεων-σκέψεων, κομικ, κολλάζ, φωτο,
που ξεκινάει με κέντρο εσάς
και ακτινωτά συνδέει εσάς με τα γύρω πράγματα και ανθρώπους και τις σκέψεις σας
για αυτά και για άλλα.
Μπορείτε επίσης να αυτό-παρουσιαστείτε με ποιήματα, ή μεχαϊκού (ρωτήστε το /τη φιλόλογο) ή με μικρά επιγράμματα,
αστεία ή σοβαρά,
περιγράφοντας φανταστικές ή πραγματικές επιδιώξεις, επιθυμίες που ματαιώθηκαν αλλά
θα τις επιδιώξετε ξανά, με πράγματα που πέτυχαν και
με πράγματα που σχεδιάζετε πώς να πετύχουν.
Θυμηθείτε δύο πράγματα:
Το blog θα μείνει «να πλέει» στα κύματα του internet για χρόνια. Αν το επισκεφθείτε μετά από πολύ πολύ καιρό, ο εαυτός που θα περιγράψετε σήμερα, θα σας ανταμώσει τότε!!
Η Τέχνη δεν λογοκρίνει και δεν φακελώνει.
Μας κάνει όλους πιο δυνατούς
γιατί ταυτιζόμαστε με αυτόν που δημιουργεί και στο έργο του βρίσκουμε, ως θεατές, πτυχές του δικού μας εαυτού!! Γεγονός που όπως λένε οι μεγάλοι του πνεύματος μας απελευθερώνει!
Με ένα τρόπο, δηλαδή, ο καλλιτέχνης «μιλάει» εξ ονόματος όλων μας.
Καλή ενδοσκόπηση
και
καλή έμπνευση
για να πείτε εικαστικά
τα δικά σας
-ίσως- δυσάρεστα πράγματα με κομψό τρόπο
ή ευχάριστα  με συγκρατημένους πανηγυρισμούς!!!

Με εκτίμηση και θαυμασμό στη δουλειά όλων σας
Η Σχολική Σύμβουλος
Ολγα Ζιρώ

Σκέψεις καλλιτεχνών

“Nature is painting for us, day after day, pictures of infinite beauty if only we have eyes to see them.” ~John Ruskin
"Η φύση ζωγραφίζει για μας, μέρα με τη μέρα, εικόνες απέραντης ομορφιάς
αν έχουμε μάτια να τις δούμε"
Τζον Ράσκιν (1819-1900) ΄Αγγλος φιλόσοφος
Γκοτσούλιας Κων. ,
Ευαγγελάκος Νίκος , 
Θεοδωρόπουλος Θεόδωρος    
Τάξη Γ1    
 ΔΙΑΣΤ.    1.70m  x   1m

Γυμνάσιο Νεάπολης

Τοπίο με θερμά χρώματα  
Μαρία Παυλάκη 
Α' τάξη

12ο Γυμνάσιο Πατρών

Σιάχος Άγγελος 
τάξη Β2

Γυμνάσιο Νεάπολης

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΜΟΝΕ
Μαρίας Παυλάκη 
Α' τάξη

12o Γυμνάσιο Πατρών

Πουλής Πανάγος 
Τάξη Α3

12o Γυμνάσιο Πατρών

Πάτρωνας Βασίλης 
Τάξη Α3

12o Γυμνάσιο Πατρών

Μπούσια Αθηνά 
Τάξη Γ2

3ο Γυμνάσιο Αιγίου Παναγόπουλος Θεόδωρος Γ Τάξη

3ο Γυμνάσιο Αιγίου Λαμπρόπουλος Ηλίας Γ Τάξη

3ο Γυμνάσιο Αιγίου Μητροπούλου Θάλεια Γ Τάξη

4ο Γυμνάσιο Αιγίου Κωστοπούλου Παναγιώτα Α Τάξη

3o Γυμνάσιο Αιγίου Φάκου Ανδριάννα Β Τάξη

3o Γυμνάσιο Αιγίου Δημητριάδη Αναστασία Β Τάξη

4o Γυμνάσιο Αιγίου Παναγόπουλος Κανέλλος Α Τάξη

Γυμνάσιο Γαστούνης

Λιναρδοπούλου Κωνσταντίνα
φθινοπωρινό τοπίο
τμήμα Γ2 

Γυμνάσιο Γαστούνης

      Κουμάρ Μαρία
 ορεινό τοπίο 
τμημα Γ2 

Γυμνάσιο Ανδραβίδας

Κοντόγιωργας Νικόλαος
  διαστημικό τοπίο
τμήμα Β2 

Γυμνάσιο Ανδραβίδας

      Τσιλιμίγκρας Αθανάσιος
τοπίο 
πουαντιγισμός 
τμήμα Β2 

απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου


Αγαπητοί μαθητές
Αύριο αρχίζει η νέα και ίσως η πιο προκλητική, από άποψη σύνθεσης των ιδεών, θεματική ενότητα.
Αρχίζει η παρουσίαση του εαυτού σας.
Η αυτό-παρουσίαση είναι μία περιοχή που χωράει κάθε πλευρά της ζωής σας.
Ως πλευρά της ζωής σας νοείται ακόμα και
η διαδρομή από το σπίτι στο σχολείο, από το σχολείο στο σπίτι, η ώρα του διαλείμματος,
  η σχέση με τους συμμαθητές σας,
η σχέση με τους διδάσκοντες
η σχέση σας με τα μαθήματα
τι αγαπάτε, τι αντιπαθείτε
ποιος συγγραφέας σας έκανε εντύπωση, 
ποιος ζωγράφος, ποιος γλύπτης σας αρέσει,
σε ποιο πρότυπο προσβλέπετε, 
τι σκέφτεστε για το μέλλον σας.
Με όποιο τομέα κι αν καταπιαστείτε,
όποιο κομμάτι του εαυτού σας
θέλετε να παρουσιάσετε –ή νομίζετε ότι σας εκπροσωπεί πιο καλά-
θα είναι ένα μόνο κομμάτι του.
Φυσικά είστε πολλά πιο πολλά πράγματα, είστε πολύπλευροι, πολυτάλαντοι, και καταπληκτικοί τύποι!!
Ο τρόπος που έχετε για να αυτό-παρουσιαστείτε είναι κατά κύριο λόγο εικαστικός.
 Προσωπογραφία, κομικ, τρίπτυχα ή τριλογίες, με κολλάζ πάνω σε φωτογραφία,
με ζωγραφική πάνω σε φωτογραφία,
με κολλάζ,
με σχέδιο, με χρώμα,
με σοβαρότητα ή με χιούμορ,
με αυστηρότητα, ή με αυτοσαρκασμό,
με επισημότητα ή με το ύφος του v.i.p. (very important person).
Μπορείτε επίσης να αυτό-παρουσιαστείτε με ένα  mind map που είναι ένας συνδυασμός λέξεων-σκέψεων, κομικ, κολλάζ, φωτο,
που ξεκινάει με κέντρο εσάς
και ακτινωτά συνδέει εσάς με τα γύρω πράγματα και ανθρώπους και τις σκέψεις σας
για αυτά και για άλλα.
Μπορείτε επίσης να αυτό-παρουσιαστείτε με ποιήματα, ή με χαϊκού (ρωτήστε το /τη φιλόλογο) ή με μικρά επιγράμματα,
αστεία ή σοβαρά,
περιγράφοντας φανταστικές ή πραγματικές επιδιώξεις, επιθυμίες που ματαιώθηκαν αλλά
θα τις επιδιώξετε ξανά, με πράγματα που πέτυχαν και
με πράγματα που σχεδιάζετε πώς να πετύχουν.
Θυμηθείτε δύο πράγματα:
Το blog θα μείνει «να πλέει» στα κύματα του internet για χρόνια. Αν το επισκεφθείτε μετά από πολύ πολύ καιρό, ο εαυτός που θα περιγράψετε σήμερα, θα σας ανταμώσει τότε!!
Η Τέχνη δεν λογοκρίνει και δεν φακελώνει.
Μας κάνει όλους πιο δυνατούς
γιατί ταυτιζόμαστε με αυτόν που δημιουργεί και στο έργο του βρίσκουμε, ως θεατές, πτυχές του δικού μας εαυτού!! Γεγονός που όπως λένε οι μεγάλοι του πνεύματος μας απελευθερώνει!
Με ένα τρόπο, δηλαδή, ο καλλιτέχνης «μιλάει» εξ ονόματος όλων μας.
Καλή ενδοσκόπηση
και
καλή έμπνευση
για να πείτε εικαστικά
τα δικά σας
-ίσως- δυσάρεστα πράγματα με κομψό τρόπο
ή ευχάριστα  με συγκρατημένους πανηγυρισμούς!!!

Με εκτίμηση και θαυμασμό στη δουλειά όλων σας
Η Σχολική Σύμβουλος
Ολγα Ζιρώ

ΕΝΟΤΗΤΑ 4η:

TOΠΙΟ
Ημέρα 10η

2ο Γυμνάσιο Αιγίου: Ηρώ Μουρίκη


Έργο από τη μαθήτρια Ηρώ Μουρίκη
[Β' Τάξη Γυμνασίου]

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ


                                                  ΚΩΣΤΑΚΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ ΤΑΞΗ/Β

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΑΛΑΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ


                                                     ΒΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
 
                                                     
                                                           ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ ΝΙΚΟΣ                                                       
                                     

Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Προοπτική σε δρόμο με σπίτια
Μαρία Λιακοπούλου
Γ΄Τάξη Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Υπερθέρμανση της γης
Γ΄Τάξη Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Μόλυνση του περιβάλλοντος
Μαρία Λιακοπούλου
Γ΄Τάξη Γυμνάσιο Ασκληπιείου