απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Αυτοπροσωπογραφίες, Πειραματικό Γυμνάσιο Τρίπολης

 Σοφία Διαμαντοπούλου, Α' Γυμνασίου

 Δέποινα Ηλιοπούλου, Α' Γυμνασίου

Ευαγγελία Μπαρμπέρη, Α' Γυμνασίου

Βασιλική Παναγιωτακοπούλου, Τάξη Γ΄, Γυμνάσιο Μαζαρακίου

             Μελετώντας το έργο του Vincent Van Gogh "Η Μουσμέ "  

Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Φιγούρα από ατέρμονη γραμμή
Μαρίνα Μπέκα
Α' Τάξη Γυμνάσιο Ασκληπιείου

Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας, Σπουδή στα πορτραίτα Φαγιούμ

Ιωάννα Κουντουρόγιαννη
Γ' Γυμνασίου
Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας 

Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας, Σπουδή στα πορτραίτα Φαγιούμ

Λάμπρος Λαμπράκης
Γ' Γυμνασίου
Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας 

2ο Γυμνάσιο Αιγίου: Χρύσα Κουφοπούλου


Έργο της μαθήτριας Χρύσας Κουφοπούλου
[Γ' Τάξη Γυμνασίου].

Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας, Σπουδή στα πορτραίτα Φαγιούμ

Γαρυφαλιά Λέκκα
Γ' Γυμνασίου
Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας 

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ


ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΕΣΤΕΝΩΝ

Γυμνάσιο Κρεστένων
                                                                Σκούφη Δέσποινα  Γ3

3ο Γυμνάσιο Σπάρτης. Τοπίο - Ο Αγρότης Βρίσκει την Αφροδίτη της Μήλου. Σαραντοπούλου Ευαγγελία Γ΄τάξη

ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ


«Τι είναι ένα πορτραίτο; (Όσο προσπαθώ να το ορίσω, τόσο περισσότερο ξεστρατίζω…). Είναι η αποτύπωση των χαρακτηριστικών ενός προσώπου… τα οποία, ενώ μας επιτρέπουν να τον ξαναφτιάξουμε σχεδόν ολόιδιο, καθόλου δεν μας αποκαλύπτουνε τη ζωή του; Είναι εκείνη η διαδικασία που, ανάγοντας ένα ένα τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στην αρχέτυπη τους μορφή,  φτάνουμε στην ιδανική πλήρωση τους (την αιώνια)… ;  Ή είναι η προσπάθεια καταγραφής των σχέσεων που υπάρχουν ανάμεσα στο συγκεκριμένο απεικονιζόμενο άτομο και το περιβάλλον του…;  Ή ακόμα περισσότερο είναι  η προβολή των δικών του (του καλλιτέχνη) συναισθημάτων, της δικής του ψυχικής κατάστασης…;

                                        Χρόνης Μπότσογλου 

2o Γυμνάσιο Ναυπλίου ,Μπόμπος Στυλιανός, Β' τάξη

                                   Ένας φίλος και ο χώρος του

ΠΟΡΤΡΑΙΤΑ

Πορτραίτα
«Μόνο όταν είμαι ελεύθερος, επιθυμώ να κάνω πορτραίτα. Το πορτραίτο δεν είναι αντικειμενική αντιγραφή της πραγματικότητας, αλλά ερμηνεία αυτού που είναι μέσα στην ιδιοσυγκρασία μας».
                                            Γιάννης Τσαρούχης

1ο Γυμνάσιο Αγρινίου
υπεύθυνη καθηγήτρια Μαργαρίτα Σταυράκη

2o Γυμνάσιο Ναυπλίου ,Νάκος Αλέξανδρος, Γ' τάξη

                                          Αλχημιστής

2o Γυμνάσιο Ναυπλίου ,Xρόνη Μαριλία, Β' τάξη

                                               Μπαλαρίνα

2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΡΟΥΓΑ ΝΙΚΗ ΤΑΞΗ Β

Γυμνάσιο Νεάπολης Λακωνίας, σύντομη σπουδή

ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
σκίτσο λίγων λεπτών, μαρκαδόρος
Β΄τάξη
7ο Γυμνάσιο Αγρινίου

7ο Γυμνάσιο Αγρινίου, "η Γυναίκα με το μονόκερω"

ΜΟΛΩΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
αντίγραφο έργου Ραφαήλ Σάντσιο 
(Raffaello)
B΄τάξη
7ο Γυμνάσιο Αγρινίου

7ο Γυμνάσιο Αγρινίου, λεπτομέρεια

ΚΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
λεπτομέρεια έργου, μικτή τεχνική
Γ΄τάξη
7ο Γυμνάσιο Αγρινίου

Δευτέρα, 24 Ιανουαρίου 2011

Ημέρα 6η

Σκέψεις καλλιτεχνών

"Πάντα θεώρησα το σχέδιο όχι σαν μια άσκηση ιδιαίτερης επιδεξιότητας, αλλά πάνω απ' όλα σαν ένα μέσο έκφρασης των πιο ενδόμυχων συναισθημάτων και περιγραφής ψυχικών καταστάσεων"
Ανρύ Ματίς (Henri Matisse, 1869-1954)