απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

2o Γυμ.Λευκάδας-MegaPost, Μάσκες & τελευταία πορτραίτα!

Μαθητές 2ου Γυμνασίου Λευκάδας: "Επιτρέψτε μας να σας παρουσιάσουμε σε αυτήν την ανάρτηση εκτός από τις μάσκες που έχουμε φτιάξει μέχρι τώρα και μερικά ακόμη (τα τελευταία ) πορτραίτα που ο αφηρημένος καθηγητής μας δεν πρόλαβε να τα ανεβάσει έγκαιρα."



Ας ξεκινήσουμε λοιπόν με μερικές αποκριάτικες μάσκες 
λίγο πριν τις φορέσουμε:
Βασιλική Λογοθέτη, Β' τάξη, μάσκες σε φυσικό μέγεθος 



...και επιτρέψτε μου να συνεχίσω με τα τελευταία πορτραίτα που δεν πρόλαβα να "ανεβάσω" εντός της συγκεκριμένης ενότητας.Ελπίζω να καταλαβαίνετε γιατί προτίμησα να είμαι/είμαστε εκτός θέματος παρά να μην τα βάλω καθόλου.



Κυριάκος Λάζαρος, Α' τάξη, 
"Ζωγραφίζοντας το διπλανό μου"



 Κυριάκος Λάζαρος, αντίγραφο από το έργο του Διαμαντόπουλου "Η μαθήτρια"



Ευθυμία Κοφίδη, Α' τάξη, 
"Ζωγραφίζοντας το διπλανό μου"



Δημήτρης Γάκης-Βλάχος, Α' τάξη, 
"Ζωγραφίζοντας το διπλανό μου"




Αλεξάνδρα Πλαγιώτη, Α' τάξη, 
"Ζωγραφίζοντας το διπλανό μου"



Βασιλική Λογοθέτη, Β' τάξη, Πορτραίτο




Σπύρος Τσέντης, Γ' τάξη, "Το γέλιο"




Φωτεινή Λάζαρη,Γ' τάξη, "Πορτραίτο της τάξης"




Αλίκη Παρίση, Α' τάξη,
"Ζωγραφίζοντας το διπλανό μου"




...και τελειώνουμε εντός θέματος
με μία ακόμη "διάσημη" μάσκα:

Σπύρος Τσέντης, Γ' τάξη, "Batman & the killing joke"



Ευχαριστούμε για την κατανόηση!
2ο Γυμ.Λευκάδας,Γ.Ζαφειρόπουλος

4 σχόλια:

  1. Ανώνυμος3/2/11, 4:27 μ.μ.

    den pirazi pou kathisterizate mas apozimiosate kai me to parapano me to apotelesma
    g.p.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/2/11, 10:00 μ.μ.

    πολυ ωραιο υπεροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/2/11, 10:04 μ.μ.

    ta erga einai teleia em lefkadites eimaste einai na min prototipoume

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γ. Ζαφειρόπουλος6/2/11, 9:08 μ.μ.

    Γειά σας παιδιά!
    Περιμένω κι άλλες μάσκες σας...
    Μην καθυστερήσουμε πάλι...χε..χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή