απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Τετάρτη 23 Μαρτίου 2011

3ο Γυμνάσιο Αιγίου Καριοφύλλη Ελένη Α Τάξη

Το σχολείο μου

Πάω στο 3ο Γυμνάσιο Αιγίου . Το σχολείο μου είναι μεγάλο . Έξω υπάρχει μια μικρή αυλή σε σχέση με τα παιδιά που φοιτούν σε αυτό. Περιβάλεται απο ψηλά κάγγελα . Εξωτερικά έχει διάφορα χρώματα όπως κίτρινο , μπέζ κ.α. Στο προαύλιο έχει διάσπαρτα παγκάκια όπου τα παιδιά μπορούν να ξαποστάσουν και λίγα γέρικα δένδρα που δίνουν μια ευχάριστη νότα φύσης. Τα παιδιά εκεί μπορούν να ξεφεύγουν απο το μάθημα και να συζητάνε για διάφορα θέματα. Επίσης υπάρχει και το κυλικείο όπου τα παιδιά μπορούν να ψωνίσουν το καθημερινό τους γεύμα . Μέσα υπάρχει ένας μεγάλος χώρος όπου γίνονται οι εκδηλώσεις και μαζευονται τα παιδιά όταν κάνει κρύο . Υπάρχει ένα ύψωμα όπου ειναι "η σκηνή" στις γιορτές . Γύρω απο αυτόν τον εσωτερικό χώρο υπάρχουν αίθουσες και τα γραφεία των δασκάλων.
Επιπλέον υπάρχουν δυο σκάλες απο τις οποίες μπορούμε να ανεβούμε στον επάνω όροφο. Γύρω απο τους τοίχους κρέμονται διάφορες εικόνες και ζωγραφιές μαθητών που φοίτησαν σε αυτό το γυμνάσιο. Οι πάνω αίθουσες είναι αρκετά ευρύχωρες και ο ήλιος τις φωτίζει  κάθε μέρα απο τα πλατιά  παράθυρα που υπάρχουν στην μια μεριά της τάξης . 
Αυτά λοιπόν όσον αφορά την περιγραφή του σχολείου μου εξωτερικά και εσωτερικά. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου