απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Μάσκες - Πειραματικό Γυμνάσιο Τρίπολης

Σήμερα στο Α1 όσοι ήθελαν ζωγράφισαν μάσκες για το πρότζεκτ. 
Μερικές τελείωσαν, μερικές όχι (θα ανεβάσουμε τις υπόλοιπες όταν τελειώσουν!)

 Μια death μάσκα από τον Γιάννη Γκικόπουλο

 Μια αστεία αποκριάτικη μάσκα από το Βασίλη Γιαννόπουλο

Και μια μάσκα κλόουν ενώ φτιάχνεται!!! Για να έχετε μια αγωνία να τη δείτε τελειωμένη!!!

5 σχόλια:

  1. Γ. Ζαφειρόπουλος1/2/11, 10:18 μ.μ.

    Ωραίες δουλειές.
    Και περιμένουμε και τον Κλόουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/2/11, 8:15 μ.μ.

    einai poly wraia!!!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος3/2/11, 4:22 μ.μ.

    περιμενουμε τον κλοουν!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κλόουν τελειωμένος είναι εδώ: http://theartprojectgymnasio.blogspot.com/2011/02/blog-post_2844.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ολγα Ζιρώ, Σχολική Σύμβουλος Εικαστικών Μ.Ε.8/2/11, 11:23 μ.μ.

    Μου αρέσει ο τύπος με το τεράστιο χαμόγελο και το χρυσό δόντι!!!!δηλαδή το έργο του Βασίλη...πανέξυπνο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή