απο Αύριο ως την Παρασκευή 15 Απριλίου

ενημέρωση: αυτή είναι η εβδομάδα που οι ενότητες ολοκληρώνονται. Οι επόμενες εβδομάδες και μέχρι την Πέμπτη 14 Απριλίου θα εχουμε την ευκαιρία να Παρουσιάσουμε τους Εαυτούς μας!"Ποιός είμαι" θα είναι μία δημιουργική προσέγγιση του εαυτού μας, με όποιο τρόπο νομίζουμε ότι μπορεί αυτός να παρουσιαστεί (ζωγραφική, κολλάζ, κείμενο...). "Ποιός/α είμαι, εγώ ο/η δημιουργός του έργου", "Ποιός/α είμαι: η τάξη μου" , "Ποιός/α είμαι:το σχολείο μου", "Ποιός/α είμαι: ο καθηγητής μου". Καλή έμπνευση!!
Αγαπητοί μαθητές ο σχολιασμός είναι ένας χώρος για δημιουργικό διάλογο, καλόπιστη κριτική και σχόλια.
Ας τον κρατήσουμε καθαρό!

Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

Συμπληρώνοντας πορτραίτα Φαγιούμ, τάξη Β', Πειραματικό Γυμνάσιο Τρίπολης

Τα έργα που προέκυψαν, όπως τα βάλαμε στον τοίχο, από τα παιδιά του Β1.
(κάντε κλικ στην εικόνα για να τη δείτε σε μεγαλύτερο μέγεθος)


8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/1/11, 5:38 μ.μ.

    Πολύ ενδιαφέρον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γ. Ζαφειρόπουλος23/1/11, 6:19 μ.μ.

    Πολύ όμορφη ιδέα και εκτέλεση.

    Μπράβο σε όλα τα παιδιά και τον καθηγητή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ολγα Ζιρώ, Σχολική Σύμβουλος Εικαστικών Μ.Ε.23/1/11, 7:58 μ.μ.

    Ε! τι να πώ! εντυπωσιάστηκα, ενθουσιάστηκα, έμεινα άφωνη.... η υπόθεση των πορτραίτων του Φαγιούμ έχει δώσει έναυσμα σε τόσους σπουδαίους καλλιτέχνες, είναι συγκινητικό ότι τα βλέμματα αυτών των ανθρώπων, μετά απο τόσους αιώνες, σήμερα, το 2011 ανταμώνουν το βλέμμα των μαθητών σου, Γιούλα! θα ήθελα να σφίξω το χέρι σε έναν έναν τους! πες τους συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευχαριστώ για όσα είπατε, η ιδέα για αυτή την άσκηση βέβαια δεν είναι καινούρια, αλλά όσα χρόνια τη χρησιμοποιώ τα παιδιά πάντα ενθουσιάζονται (στη Β ή Γ Γυμνασίου, ανάλογα με το πόσο έχουμε προχωρήσει). Να τη δοκιμάσετε!!! Είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουν και για τα Φαγιούμ! Θα τους δώσω συγχαρητήρια, θα χαρούν!!

    Γιούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος29/1/11, 1:18 μ.μ.

    Η αλήθεια είναι ότι χαρήκαμε πολύ .... Ευχαριστούμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. α, βλέπω κάποιοι μπήκατε!!! :-)))
    να κάνετε σχόλια και στα άλλα παιδιά για να ξέρουν ότι τα έργα τους είναι ωραία!!! (είναι ωραίο να σου το λέει κάποιος, έτσι δεν είναι?)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παναγιώτης Γκιοργίνης, Καθηγητής ΠΕ08,Γυμνάσιο Περαχώρας3/2/11, 12:11 μ.μ.

    συγχαρητήρια σε όλους για την καλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/2/11, 11:23 μ.μ.

    fainontai poli wraia ola mazi!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή